Pagina's

dinsdag 7 januari 2014

Cal 14 een plaid haken

Omdat ik het haken toch wel weer erg leuk vind ben ik daar wat meer over gaan lezen en kwam toen op facebook de berichten over de Crochet Along 2014 tegen. leek me super leuk dus ik heb me aangemeld.
Bolletjes gekocht, patroon opgezocht en... Toen kon ik niet wachten.
Mijn kralen zijn allemaal even verhuist naar boven om plek te maken voor de kerstspullen dus ik moest toch wat te knutselen hebben.
Ik ben dus gewoon begonnen en ik hou me ook niet aan de regel van 2 a 4 toeren per week ( ja foei, ik weet het maar het is zo leuk). Ik heb ook geen problemen met het patroon lezen dus....

Hier vast het eerste stukje.Hij wordt 135 cm breed
Ik heb Annell acryl gebruikt en haak op nld 3.
Maar ik haak erg los.
Het zijn 14 kleuren en ik kies ze zo al hakende uit, ik heb geen
schema gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten